Zakaj poudarjamo trajnostno zavijanje daril?
Ker nam ni vseeno za okolje. 1000 daril lahko pomeni tudi ogromno nepotrebne embalaže in verjamemo, da naredimo veliko že s tem, če darilo trajnostno zavijemo. Prav zato spodbujamo širšo javnost, da vsa darila zavijejo trajnostno, tudi tista izven okvirov naše akcije.
Doma imam kar nekaj zelo dobro ohranjenih oblačil in stvari, ki bi jih želel/a podariti. Ali lahko to pošljem?
Stvari poklanjamo s spoštovanjem in v prazničnem vzdušju. Enako velja za obdarovanje ljudi v stiski. Torej ne podarjamo rabljenih stvari in takšnih, ki so tik pred rokom uporabe. Predstavljajmo si, da obdarujemo prijatelja. Točna navodila oziroma opis postopka uresničitve želje se nahaja tukaj.
Ali lahko obdarovanki/obdarovancu pošljem pismo, čestitko ali vizitko?
Seveda, lepe in spodbudne besede so vsekakor dobrodošle.
Koga lahko kontaktiram, če želim več informacij o želji? Na primer, če ni navedena velikost izdelka, ali manjka kakšna druga pomembna informacija.
Kontaktiraš lahko organizacijo, katere kontakt je v potrditvenem email-u ob sprejemu želje. Za vprašanja v zvezi z željami smo dosegljivi tudi na vsaklahko@uresnicizeljo.si.
Ali lahko naročim darilo v spletni trgovini in naslovim dostavo darila direktno na socialnovarstveno organizacijo?
Da. Lahko naročiš darilo in nasloviš dostavo darila direktno na naslov organizacije, ki je objavila željo. V tem primeru bodo za zavijanje poskrbeli zaposleni na izbrani organizaciji.
Darilo naročam preko spleta in me skrbi, da paket ne bo dostavljen pravočasno. Kaj se zgodi, če moj paket “zamudi rok” oziroma pride do organizacije prepozno?
Če sumiš, da bo paket morda dostavljen prepozno, o tem obvesti organizacijo (kontakt je v potrditvenem email-u ob sprejemu želje), ki je prejemnik paketa. V kolikor niso dosegljivi, nam piši na vsaklahko@uresnicizeljo.si. Skupaj bomo preverili zadevo in poskrbeli, da darilo kljub morebitni zamudi pride v prave roke.
Ali moram članom ekipe Uresniči željo sporočiti, katero željo sem izbral/a?
Ne. Prosimo pa, da željo čim prej označiš na seznamu želja, saj si tako zagotoviš, da je rezervirana zate in jo lahko izpolniš samo ti. Se je že zgodilo, da si je nekdo željo izbral in se odločil za klik naslednji dan, takrat pa te želje ni bilo več.
Ne morem dostopati do svojega računa, ki sem ga ustvaril/a in si že izbral/a željo.
Prosimo piši na: vsaklahko@uresnicizeljo.si. Naša ekipa ti bo pomagala.
Ali lahko izberem samo eno željo ali jih lahko izberem več?
Izbereš in uresničiš lahko toliko želja, kot želiš.
Moje želje ni več na seznamu želja. Kaj to pomeni?
Tvojo željo si je izbral nekdo drug, zato te prosimo, da izbereš drugo željo in jo tudi potrdiš s klikom na gumb “Z veseljem uresničim to željo” in vneseš svoje podatke. Tako poskrbiš, da je želja rezervirana in jo lahko uresničiš. V kolikor je izginila, brez skrbi, na zalogi je še dovolj želja, saj seznam redno posodabljamo.
Ali lahko tudi jaz pomagam pri tej pobudi?
Seveda! Hvala za zanimanje. Razmisli o obliki sodelovanja in nam piši na info@uresnicizeljo.si. Vsake podpore pri uresničevanju želja ljudi v stiski bomo zelo veseli, od prostovoljstva do širjenja pobude po tebi dosegljivih komunikacijskih kanalih. Skupaj zmoremo še več!
Ali lahko dobim podatke, koga obdarujem? Kako vem, da bo darilo prišlo v prave roke?
Ne. Osebni podatki obdarovank in obdarovancev so varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Javni so le podatki socialnovarstvenih programov, ki jih obdarujemo. Da ne bi prišlo do zlorab, sodelujemo le s programi, ki so sofinancirani s strani ministrstva in s tem zagotavljamo, da bodo darila prišla v prave roke.
Ali obdarovanje pobude Uresniči željo poteka samo v decembru?
Zaenkrat da. Želje, ki so trenutno na seznamu, se izpolnjujejo samo v novembru in decembru oziroma v predbožičnem času. Imamo pa že ideje za naslednje projekte in veseli bomo tudi tvoje, če jo imaš. Piši nam na info@uresnicizeljo.si.