FAQ: Pogosta vprašanja

V: Zakaj je letos poudarek na trajnostnem zavijanju daril?

O: Ker nam ni vseeno za okolje. 1000 daril lahko pomeni tudi ogromno nepotrebne embalaže in verjamemo, da naredimo veliko že s tem, če darilo trajnostno zavijemo. Spodbujamo širšo javnost, da so letos vsa darila trajnostno zavita, tudi tista izven ovkirov naše akcije.

V: Doma imam kar nekaj zelo dobro ohranjenih oblačil in stvari, ki bi jih želel/a podariti. Ali lahko to pošljem?

O: Stvari poklanjamo s spoštovanjem in v prazničnem vzdušju. Enako velja, ko obdarimo ljudi v stiski. Torej ne podarjamo rabljenih stvari in takšnih, ki so tik pred rokom uporabe. Predstavljajmo si, da obdarujemo prijatelja. Točna navodila oziroma opis postopka uresničitve želje najdeš tukaj: https://uresnicizeljo.si/challenge.

V: Ali so želje časovno omejene?

O: Da, vse želje so časovno omejene. Ko klikneš na željo s seznama, ti bo na voljo podatek, koliko časa še imaš za uresničitev želje. Zaradi obilice poštnih pošiljk v decembru smo po zadnjem dnevu za uresničitev želja, ko je želja še objavljena na spletu, predvideli še 4 dni za dostavo. Gre namreč za to, da imajo organizacije, s katerimi sodelujemo, različne datume obdarovanja.

V: Ali lahko obdarovanki/obdarovancu pošljem pismo, čestitko ali vizitko?

O: Seveda, lepe in spodbudne besede so vsekakor dobrodošle.

V: Koga lahko kontaktiram, če želim več informacij o želji? Na primer, če ni navedena velikost izdelka, ali manjka kaka druga pomembna informacija.

O: Kontaktiraš lahko organizacijo, katere kontakt je naveden ob želji. Za vprašanja v zvezi z željami smo dosegljivi tudi na vsaklahko@uresnicizeljo.si.

V: Ali lahko naročim darilo v spletni trgovini in naslovim dostavo darila direktno na socialnovarstveno organizacijo?

O: Da. Lahko naročiš darilo in nasloviš dostavo darila direktno na organizacijo, ki je objavila željo.

V: Darilo naročam preko spleta in me skrbi, da paket ne bo dostavljen pravočasno. Kaj se zgodi, če moj paket “zamudi rok” oziroma pride do organizacije prepozno?

O: Če sumiš, da bo paket morda dostavljen prepozno, o tem obvesti organizacijo, ki je prejemnik paketa. Kontakte vseh organizacij najdeš v njihovih opisih (povezave so na podstrani Koga obdarujemo in v nogi spletne strani). V kolikor niso dosegljivi, nam piši na vsaklahko@uresnicizeljo.si. Skupaj bomo preverili zadevo in poskrbeli, da darilo kljub morebitni zamudi pride v prave roke.

V: Ali moram članom ekipe Uresniči željo sporočiti, katero željo sem izbral/a?

O: Ne. Prosimo pa, da željo čim prej označiš na seznamu želja, saj si tako zagotoviš, da je rezervirana zate in jo lahko izpolniš samo ti. Se je že zgodilo, da si je nekdo željo izbral in se odločil za klik naslednji dan, takrat pa te želje ni bilo več.

V: Ne morem dostopati do svojega računa, ki sem ga ustvaril/a in si že izbral/a željo.

O: Prosimo piši na: vsaklahko@uresnicizeljo.si. Naša ekipa ti bo pomagala.

V: Ali lahko izberem samo eno željo ali jih lahko izberem več?

O: Izbereš in uresničiš lahko toliko želja, kot želiš.

V: Pri organizaciji je navedena samo osebna predaja. Sem iz drugega kraja, ali lahko pošljem darilo po pošti?

O: Žal to ni mogoče. Možni so le načini predaje, ki so navedeni na naši spletni strani. Prepričani smo, da je na seznamu še dovolj krasnih želja, med katerimi lahko izbereš svojo. Priporočamo pa izbiro lokalne organizacije, če je to mogoče.

V: Moje želje ni več na seznamu želja. Kaj to pomeni?

O: Tvojo željo si je izbral nekdo drug, zato te prosimo, da izbereš drugo željo in jo tudi potrdiš s klikom na gumb “Z veseljem uresničim to željo” in vneseš svoje podatke. Tako poskrbiš, da je želja rezervirana in jo lahko uresničiš. V kolikor je izginila, brez skrbi, na zalogi je želja še dovolj, saj seznam redno posodabljamo.

V: Ali lahko tudi jaz pomagam pri tej pobudi?

O: Seveda! Hvala za zanimanje. Razmisli o obliki sodelovanja in nam piši na info@uresnicizeljo.si. Vsake podpore pri uresničevanju želja ljudi v stiski bomo zelo veseli, od prostovoljstva do širjenja pobude po tebi dosegljivih komunikacijskih kanalih. Skupaj zmoremo še več!

V: Ali lahko dobim podatke, koga obdarujem? Kako vem, da bo darilo prišlo v prave roke?

O: Ne. Osebni podatki obdarovank in obdarovancev so varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Javni so le podatki socialnovarstvenih programov, ki jih obdarujemo. Da ne bi prišlo do zlorab, sodelujemo le s programi, ki so sofinancirani s strani ministrstva in s tem zagotavljamo, da bodo darila prišla v prave roke.

V: Ali obdarovanje pobude Uresniči željo poteka samo v decembru?

O: Zaenkrat da. Želje, ki so trenutno na seznamu, se izpolnjujejo samo v decembru. Imamo pa že ideje za naslednje projekte in veseli bomo tudi tvoje, če jo imaš. Piši nam na info@uresnicizeljo.si.